Skuteczny i efektywny sklep internetowy
Sklepy internetowe są często głównym lub jedynym kanałem sprzedaży nowo otwieranych firm, dlatego jego realizacja powinna być w pełni przemyślana. Jeśli masz w planach otwarcie sklepu internetowego lub już go posiadasz, ale nie przynosi on konkretnych efektów, zapoznaj się z listą najważniejszych norm, które powinien spełniać sklep internetowy. Zadbanie o każdy z nich oraz o atrakcyjną ofertę sprzedażową pozwoli Ci w krótkim czasie osiągać świetne rezultaty.
Połączenie zabezpieczone certyfikatem SSL
W dzisiejszych czasach standardem jest wykorzystywanie szyfrowanej wersji protokołu HTTP, czyli HTTPS. Dzięki takiemu rozwiązaniu dane przesyłane pomiędzy Twoją przeglądarką a serwerem są szyfrowane za pomocą certyfikatu SSL. Według statystyk znaczna część osób dokonujących zakupów przez internet przed dokonaniem płatności sprawdza czy strona posiada charakterystyczną zieloną kłódkę obok paska adresowego przeglądarki i na tej podstawie podejmuje decyzję o finalizacji zakupu.
Intuicyjny interfejs
Przyjazny i intuicyjny interfejs przybliża odwiedzającego Twój sklep do zakupu. Droga potrzebna od wybrania produktu do finalizacji zamówienia powinna być jak najkrótsza, a wszystkie informacje na temat dostawy i płatności pod ręką. Nie możesz pozwolić żeby potencjalny klient odwiedzający Twój sklep poczuł się zagubiony, ponieważ zdecydowanie zwiększa to ryzyko rezygnacji z zakupu i zmniejsza Twój zysk.
Bramka płatności ekspresowych
W pierwszym półroczu 2020 roku zostało zrealizowanych 175 mln transakcji za pomocą BLIKA. Jest to w tym momencie najszybciej rosnąca innowacja na polu płatności internetowych. Bardzo wyraźnie pokazuje to jak ważne jest zaopatrzenie Twojego sklepu internetowego w bramkę płatności. Optymalnym rozwiązaniem jest wdrożenie rozwiązań pozwalających na obsługę płatności poprzez BLIK, przelew natychmiastowy i płatność kartą płatniczą. Zastanów się także nad szybkimi ratami przez internet. Możliwości jest oczywiście więcej, ale dostarczenie takiego wyboru opcji płatności pozwoli Ci zaspokoić zdecydowaną większość klientów. Więcej znajdziesz na stronie naszego partnera – Tpay.
Wydajność sklepu internetowego
W mało popularnych sklepach internetowych częstą przypadłością jest problem z czasem wczytywania strony. Zadbaj o optymalizację, w innym przypadku możesz stracić nawet 70% potencjalnych klientów już na etapie ładowania witryny.
Reklama, reklama i jeszcze raz reklama
Niezwykle ciężkie jest dotarcie do grona osób, które zdecydują się na zakup Twoich produktów bez konkrentej strategii marketingowej. Buduj wizerunek w social mediach, pozycjonuj swój sklep lub korzystaj z reklamy PPC. Potencjał reklamy w Google Ads czy Facebook Ads jest ogromny, trzeba go tylko dobrze wykorzystać. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej zakładce Marketing internetowy.